FARMASI fondation stick - lip pencil -eye shadow




Radna nedelja je uveliko počela i vreme je za novi post! 
Dugo već pratim rad Faramsi kozmetike koja se zasniva na kataloškoj prodaji!  Sve mi je to delovalo primamljivo i često sam listala njihove kataloge ne bi li videla šta  ima zanimljivo! Moje prvo upoznavanje sa njima, bilo je kroz šampone i maske za kosu. Jedino što ću sada o njima da kažem jeste to da su odlični, i da za male pare svojoj kosi možete priuštiti pravo zadovoljstvo i uživanje. Detaljni post o tome svakako planiram da uradim, tako da ne bih sada dužila o tome. Sve što vidite na fotografijama, naručila sam kod devojke koja vodi jednu od mnogobrojnih Farmasi stranica, i njen profil možete pogledati OVDE! Devojka odgovara na sva Vaša pitanja, pomogne u odabiru, pošalje Vam slike, kako bi što bolje mogli da odaberete nijansu nekog proizvoda i zaista se vrlo lepo trudi da svakome izadje u susret i pomogne. Prvo što me je oduševilo bila je njena ljubaznost, i to je za svaku pohvalu. Meni je pomogla da odaberem svoja tri proizvoda i evo priče o njima!  

"

Poslednjih meseci itekako je popularno konturisanje lica, kako praškastim tako i kremastim prizvodima. Prelistavajući katalog, prvo su mi zapali stikovi  za oko i delovali primamljivo! Pakovanje je izradjeno od čvrste plastike, mehanizam otvaranja funkcionise odlično. Količina proizvoda koju dobijate je 17,5 g što je jako dobro i mislim da će dugo potrajati. Pakovanje nije glomazno, i odlični su za neseser, jer Vam neće oduzeti mnogo prostora! Kada mi je stiglo sve što sam poručila, prvo sam se zalepila da otvorim njih i pogledam o čemu se radi. Naime tekstura mi je delovala isto, medjutim osetila sam prvo da se razilkuju po mirisu. Tamnija nijansa miriše prelepo, dok svetlija nema miris. To mi je bio znak da će i na koži drugačije da se ponašaju. Nijansa Ema (tamnija) se odlično blenda i dosta je lagane teskture, dok Lejla (svetlija)  malo zadaje muke oko blendanja, ali nije ništa strašno. Utisak je da još malo moram da testiram svetliju nijansu kako bih dobila pravu sliku o njoj. Za tamniju nijasnu nema dileme, ODLIČNA JE! Postojanost je super, ostaju na licu dugo, i podjednako su vidljivi i nakon višečasovnog nošenja!
Koliko znam ovo je jedan od njihovih najtraženijih proizvoda! Trenutno su na akaciji 2za1. Tačnije po ceni od 795 dinara dobijate oba! Mislim da ovo ne treba propustiti. Farmasi često daje svojim potrošačima akcije, i mislim da je to vrlo dobr pokazatelj koliko oni misle na Sve nas, ljubitelje njihovog rada i kvaliteta! Tako da moja preporuka je da što pre poručite ove stikove i prepustite se njihivoj magiji! 


Da naglasim da ću detaljno uraditi konturisanje lica, sa Farmasi stikovima, to namerno i nisam htela da ukljucim u ovaj post, jer želim da posebno pričam o konturisanju i to baš sa ova dva stika, a i treba mi još par dana kako bih stekla pravi utisak o svetlijoj nijansi!. Tako da uskoro ide priča i o tome na blogu!



Sledeća na tapetu jeste SOFT TOUCH EYE SHADOW, senka za oči u broju 20, uzeta po ceni od 299 rsd. Kad sam pitala devojku za senke i ona mi rekla cenu, baš sam se dvoumila, jer nisam bila sigurna da ću za tu cenu dobiti kvalitet. Medjutim senka je stigla, testirala sam je i ostala zbunjena. Jedna od boljih mono senki koje sam ja probala. Ovo je neka bež romantična nijansa, koja u  sebi sadži sitne sitne šljokice, ali  vrlo diskretne! Senka se trusila iskljucivo pri prvom korišćenju, i to baš zbog tih šljokica kojih je imalo bezbroj na samoj površini. Medjutim već pri drugom korišćenju senka se nije raspiala, a i dalje je u sebi posedovala sitne čestice, koje oku daju sjaj i blistavost. 

Blago kremaste teskture. Medjutim ona na prvi pogled deluje vrlo praškasto ali samo dok se skine taj površinski sloj koji je preplavljen sitnim sljokicama. Već pri svakom sledećem nanošenju sigurno ćete se zaljubiti u nju! Uz dobru bazu za senke će ceo dan biti postojana na očima  i neće se mrdnuti! Moram opet da kažem da je ovo pravo iznenadjenje i jedna velika preporuka! Za dnevni, neki malo romantičniji ili čak i večerni make up odlična senka


Pakovanje je vrlo jednostavno, praktično za otvaranje,i izradjeno od čvrste plastike koja štiti senku od slučajnog pada! (Dešavalo mi se da senke  ispadnu i da se sve razlomi na komadiće, medjutim sa ovim pakovanjem to nije slučaj. Senka mi je slučajno ispla i zaista sve je ostalo na svom mestu! Tako da sve pohvale za pakovanje!)


Stigli smo do poslednjeg proizvoda sto se današnjeg posta tice. 
 FARMASI  LIP PENCIL u broju 203. Cena olovke je bila oko 295 dinara! Mada moguće je da će decembarski katalog imati popuste, pa se tako nadam da će i olokve dobiti nižu cenu, i da ću sebe moći da obradujem sa još nekom nijansom. Mislim da ovo nije najsrećnija nijansa za mene. Prirodno imam svetao ten, i još svetla olovka dodatno me ispiju. Medjutim ne mogu da osporim kvalitet olovke i trajanje na usnama. Dizajn same olovke je divan, mat crne boje, i na vrhu svake oloke nalazi se odgovarajuća nijansa koju ste uzeli. Kako kvalitet tako i dizajn su za svaku pohvalu. Nijansa je svakako lepa, i korisna za kombinovanje sa divnim Farmasi ruževima za usne. I moje predlog je da bacite pogled na njihov novembarski katalog OVDE  i pronadjete odgovarajuće proizvode za Vas. 



Moj savet je da pre stavljanja ovako svetlijih nijansi na usne, obavezno naneste neki balzam, koji će hidrirati ali isto tako i doprineti da olovka bolje klizi po usnama!


Celokupan utisak Faramsi proizvoda je odličan. Nastavljam da dopunjujem kolekciju  sa njihovim proizvodima. Uskoro na blogu očekujte celokupan make up sa ova tri proizvoda, i naravno recenzija maske i šampona za kosu će takodje biti na blogu!

Za kraj želim da nagovestim da su svi FARMASI PROIZVODI DERMATOLOŠKI TESTIRANI I ISPITANI

DA LI STE PROBALI FARMASI PROIZVODE, I KAKVI SU VAŠI UTISCI?

4 коментара:

  1. Olovka za usta mi je definitvinvi favorit ovog posta! :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste prelepa, samo ja imam svetao ten pa meni ne odgovara bas! Ali je super! <3

      Избриши
  2. Stikovi su predobri. :) jedva cekam post o konturisanju :) olovka je takodje prelepa <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stikovi su odlicni, pogotovu tamnija nijansa! Svetliju jos testiram! Stize post za koji dan! Hehe <3

      Избриши

Looped Slider