AFRO LOKNE

‚                                                                  


Nedavno mi je palo na pamet da bih mogla da Vam pokažem, kako lako i jednostavno uraditi polpularne "AFRO LOKNE".
 Ukusi i mišljenja su podeljena, neko voli lokne neko opet više ravno, ja volim i  jedno i drugi i zaista puno eksperimentišem (bar kad je u pitanju kosa i frizure). Moja kosa je prirodno talasasta i jako gusta. Ovaj način loknanja sam isprobala prvo na svojoj glavi, i evo već treći dan mi lokne stoje kao prvog dana, bez da sam lokne učvrstila lakom za kosu. Imam periode kada volim samo da nosim ravno pa onda predjem na lokne i tako eksperimentišem i isprobavam razne načine stilizovanja kose. 

Za ove lokne biće Vam potrebna presa za kosu ( moja je Remington jako je dugo imam, vidite da je sva izguljena, i vreme joj je za menjanje), zatim jedan drveni štapić, i preparat za zaštitu kose od toplote. Na prvoj fotografiji vidite BALEA kremu za stilizovanje prirodnih  lokni, i GLISS prskalicu. Pre nego krenem da objašnjavam  kako ih napraviti, moram da kažem da sam ovo radila svojoj sestri koja ima jako tanku kosu i retku, i mislim da ko voli lokne a  ima ovakav tip kose ovo je pun pogodak. 
Ove loknice daju veliki volumen i kosa izgleda gušće.





 Odvojite jedan tanji pramen ( pošto ne mogu  da fotkam i da držim štapić i presu, ovo sam fotkala kad smo već završili sve, zato se vide već gotove lokne), izatim taj pramen krenete da obmotavate oko štapića. 
Jako je bitno da se oko štapića kosa obmotava prstenasto, jer će tako lokne imati lepšu definicuju. Uzimate presu koju ste prethodno zagrejali, i  zatim deo po deo kose koja je obmotana oko štapića krećete da grejete. Dovoljno je da se 2 sekunde zadržite na jednom delu, i domah presu pomerate ka ostatku. Kad ste sve ugrejali  samo štapić povučete naniže i to je cela mudrost. 
  


 Kad se sve na kraju sve završi to bi delovalo ovako.
 Kosa deluje gusto i ima volumen, Ovo ništa nisam tapirala, niti stavljala lak na kosu. Več drugi dan, sestri lokne stoje kao da smo ih  tek napravila i kosa i dalje ima  volumen. 
Balea kremu za stilizovanje lokni sam  ubacila u post, jer smatram da je jako dobra za sve devojke koje imaju prirodno loknastu kosu i samo žele da definišu te lokne. Ja imam talasastu kosu,  leti koristim ovu kremu i fino se  pokazala. Ubacila sam je  u ovu priču pošto je reč o loknicama.



Glis prskalicu jako volim, generalno sve ali ovu posebno, zato što ima divan miris. Kad pravim lokne presom i kad peglam kosu daje kosi sjaj i mekoću a meni se to baš svidja. 






Balea kremu za stilizovanje lokni sam  ubacila u post, jer smatram da je jako dobra za sve devojke koje imaju prirodno loknastu kosu i samo žele da definišu svoje lokne. Ja imam talasastu kosu i leti koristim ovu kremu i jako se lepo pokazala, mada kazem ja imam talasastu  pa meni ne može ništa specijalno da uradi. Ali ubacila sam je sad u priču pošto pričamo o loknicama. 


Glis prskalicu jako volim, generalno sve ali ovu posebno, zato što ima divan miris, i kad pravim lokne presom i kad peglam kosu,  daje kosi sjaj i mekoću a meni se to baš svidja.



Nadam se da Vam se svidelo ovo što sam pokazala. Možda su neki ovo već videli, neki možda ne, ali ja sam  htela da pokažem , zato što se jako brzo pravi i mislim da izgleda skroz šašavo i slatko. 
 Ako ste i Vi radili ovako nešto obavezno mi javite! 
 Do idućeg javljanja...

GLOW MAGIC 

0 коментара:

Looped Slider