GOSH EYE SHADOW PALETTE/ Golden Rose/ Don Juan





Pre par dana poručila sam dve paletice senki 
 sa GOSH Cosmetics  sajta! Stigle su za dva dana, i nisam mogla da dočekam da jednu od njih okačim na blog!  Preporuku za ovu paletu videla sam kod Ane 2 Cats, ona je radila recenziju, i istog momenta sam se zaljubila u boje i pigmentaciju! Cena palete jeste 2500 rsd. Za tu cenu, dobijate kvalitet pre svega, zatim širok spektar boja koje će Vam omogućiti da se igrate i pravite različite make up izglede!
 Mislim da je mnogo bolje odvojiti novac za ovako nešto, nego da se kupuju KINESKE KOPIJE  poznatih brendova! U borbi protiv toga, Ana je u saradnji sa Gosh kompanijom omogućila svima nama 50% popusta  na palete senki! Ko me prati na mojoj FB stranici, video je o čemu se radi, jer sam skrenula pažnju na ovu fenomenalnu akciju! Popust traje još danas! A za sve informacije najbolje je da posetite FB stranicu 2Cats, i tako vidite kako možete da ostvarite popust JOŠ  DANAS SAMO!


Čim sam videla Aninu objavu, odmah sam otišla na sajt i poručila paletice! I danas pričamo o paleti od 22 senke! Dolazi zapakovana u kutijiu divnog dizajna koju ste videli na prvoj fotografiji!
 Sama paleta je izradjena od mat crne kvalitetne plastike! Izgleda elegantno  i primamljivo! Jedina mana je što ako je pipnete na primer sa rukama koje su vam umazane od puder, onda će prsti da ostanu na paleti, jer je mat, ali to je najmanji problem! Ja baš pazim, i čuvam je u kutiji jer je baš divna i zao mi je da je ispraljam i umažem! 
 Nije glomazna tako da je možete nositi na putovanja. Ona preko celog poklopca ima ogledalo, što je sjajno! 
Celokpuni utisak je da vredi kupiti ovu paletu, jer kao prvo nije skupa, kvalitet je odličan, dugo će da traje i zaista možete vrlo lepo da kombinujete sve ove boje!


Uz paletu dolaze četiri aplikatora, koja sam ja sačuvala samo da bih vam pokazala, a inače odleteli su u kantu odmah nakon fotkanja jer meni nisu potrebni! 
 Obavezno  klik na link OVDE, jer je Ana na ruci pokazala kako izgleda svaka senka pojedinačno! Iz tog razloga ja nisam htela to da radim, jer je ona to i više nego dobro pokazala, tako da sve lepo možete videti i kod nje! 




Rešila sam da Vam pokažem i make up "look" koji sam uradila sa ovom paleticom!Pre nego što krenete sa nanošenjem senki, bitno je da stavite bazu za oči! Tako će senke duže da traju na očima! Ja sam za danas koristila od Essence I <3 stage! Cena je izmedju 300-400 rsd. I vrlo lepo radi svoj posao!
U paletu se nalaze  senke koje poseduju više šljokica i one sa manje! Tako da može vrlo lepo da se iskoriste sve boje!
Za danas sam odlučila da kombinujem ljubičaste i srebrne tonove, i tako istaknem oči!







Ovako bi izgledao večernji make up gde sam dodala 
 Aura trepavice Nubian Queen 07, kako bi ceo izgled učinili glamuroznijim! 




 Na usnama imam Golden Rose olovku za oči u broju 423! I da čudno je kako olovka za oči na usnama, ali ona mi je najbolje odgovarala uz matte Don Juan ruž u broju 320.  Olovku sam koristila samo da uokvirim usne, a zatim nanela ruž!



A za dnevni make up nema potrebe za dodavanjem veštačkih trepavica, dovoljno je samo da na Vaše trepavice nanesete lepo maskaru, i eventualno promenite boju ruža (nešto mirnije) ili nanesete neki nežni sjaj na usne!













Nadam se da Vam se dopao post, i da Vam se svidja kako sam predstvaila ovu paletu!

Da li ste probali nešto od ovih proizvoda?


Hvala Vam što me pratite i na mojoj stranici GLOW MAGIC! 

2 коментара:

Looped Slider