AURA NOVITETI! SPONGE / BRUSHES



Pre par dana najavila sam da cu pisati o tri Aura proizvoda koja su me oduševila. Na stranu stavljam mat ruževe, za koje već svi znamo da su odlični i da su večni favoriti! Danas pričamo o novim Aura četkicama i 3D sundjerastom aplikatoru.

Krenućemo od sundjerčeta. Ja sam ranije imala stari Aura sundjerčić, i koliko se sećam brzo je završio u kanti, jer je bio dosta tvrd, i nije radio posao koji treba da radi, nisam se zadržala na njemu dugo. Iii tako je Aura nedavno izbacila novi, koji je FANTASTIČAN! Ja sam Vam u postu o konturisanju lica već njega pominjala i na neki način rekla kako bi trebalo sa njim da radite konture, i to sve ako ste propustili možete pogledati OVDE

                               
Sundjerčić dolazi upakovan u ovu plastičnu kutijicu, što Vam omogućava da nakon korišćenja  možete kada se osuši da ga vratite na svoje mesto, i tako  ga jednostavno nećete razvlačiti po nekim policama, nego će on uvek imati svoje mesto.
 Širi deo sundjera je odličan za nanošenje tečnog pudera. Ja nanesem puder prvo na ruku i zatim sa ruke sundjerom uzimam proizvod i tako ga nanosim na lice! Zatim proizvod sundjerom utapkavate u kožu, i tako na najbolji način postižete savršen ten!
 Dok vrh sundjer (uži deo) je idelalan za nanošenje korektora u predelu oko očiju! Kako  bi što više proizvoda ostalo na Vašem licu a ne na samom sundjeru. Jako je bitno da pre nego što krenete da radite sa sundjerom, prvo ga dobro nakvasite pod mlazom vode, iscedite, i još plus uzmete peškir u koji umotate sundjer u cilju upijanja viška vode. I nakon toga krenete sa nanošenjem pudera! I jako je bitno da proizvod sundjerom utapkavate u kožu, nikako  da razmazujete!

 Na fotokama sam prikazala sundjer koji je prethodno nakvašen pod mlazom vode! To sam uradila jer želim da pokažem koliko je on elastičan, i mekan kada se nakvasi! Ja sam ostala šokirana, jer znam da onaj prethodni, kad sam ga nakvasila, niti se povećavao, niti je je bio ovako mekan!  
Naravno pravi Beauty Blender svi znate kako zgleda, i njega možete kupiti u Sephori po ceni od oko 2300 rsd. Nravno on je odličan, njega neću ni da komentarišem!  Medjutim Aura je uradila najpribližniju  verziju pravom! Kapa dole za 3D Aura sundjer! Moj savet je obavezno da ga kupite, mislim da je cena do 500 rsd, zaista ne mogu da se setim! Ali svakako ovo je stvarčica koja će Vam zameniti i četku za puder i četkicu za korektor. Ako želite savršen ten  trk po Aura sundjerčić.



Tu su i četkice! 
Aura  je izbacila četiri nove četkice  -  za usne, za korektor, za blendanje senki i za konture i bronzer! I naravno istog momenta sam otrčala u Lilly da kupim, medjutim bukvalno u jednom danu je sve se razgrabilo! Danima sam tražila bar jednu od ove četiri, i slučajno sam posle par dana naišla na dve. Jedna je za konture i bronzer a druga za blendanje senki.
Obe četkice su od sintetičkih vlakana, i zaista su mekane i pufnaste baš onako kako i  izgledaju u samom pakovanju.



Pakovanje sam bacila! Ali dolaze upakovane u plastične duguljaste kao kesice neke! Skroz sam zaboravila da ih slikam. Al šta da se radi! Rekla sam već da su od sintetičkih vlakana! Sam dizajn je vrlo elegantan. Mat crna sa ovim srebrnim detaljčićem je fantazija. 


Četkica za konture- mislila sam da će mi ova četkica biti samo jedna u nizu sa gomilom drugih i da ću je koristiti baš ako mi nekad zatreba! Medjutim ovo je toliko dobra stvar da je ovo ludo skoz. Četka jeste mekana, ali opet ima tu neku čvrstinu sa kojom vrlo lepo izvlači konture. Nije skroz zaobljena, nego ima onako malo taj špicast vrh, odlična kako za konture nosa tako i obraza. Ludo sam zaljubljena u ovu četkicu! Vrlo lepo hvata proizvod a i blenda! Odmah sam kupila i još jednu, da imam za devojke koje šminkam. Predobra je! Prilikom pranja zaista ni jedna jedina dlaka nije otpala tako da, ako želite da uložite novac u neku četku dobru za konture ili bronzer, a da pritom nije skupa moj predlog Vam je baš ova! Cena je negde oko 500 rsd, tako da i dobar kvalitet i dobra cena! Naravno da postoje i bolje četke za konture, ali isto tako i cena im je drastično veća. Ja sam tu da predložim nešto pristupačno a da je kvalitetno i da radi posao koji treba.




Četkica na delu! :) 
Na usnama imam Aura Time for selfie nijansu, u broju 611.


Tu je i manja verzija prethodne četkice! Samo je ova sada za blendanje senki u pregibu kapka. Isti im je oblik, i ova takodje ima taj špicast vrh, koji omogućava da ona lepo izblenda senku u pregibu! Imam mali problem sa ovom četkicom, zato što prilikom kupovine ona je zapakovana, i naravno nije moguće da sad se otvori u radnji i pipka! Kad sam kupovala bila je upakovana, i sve je bilo super na izgled. Medjutim kad sam je kući otpakovala, malo je deformisana! To je verovatno do pakovanja, mislim četkica i dalje radi savršeno posao, to stoji svakako. Ali eto mojoj ni pranje nije pomoglo da se ona vrati u normalan oblik, malo su se dlake iskrivile, ali nema veze. Verovatno su se dlake deformisale, u transportu. Četkica je super, cena je oko 300 rsd. Tople preporuke i za jednu i za drugu četkicu.U potrazi sam za još dve četkice koje nisam našla, a to su za korektor i usne, mislim imam brdo takvih ali stvarno hoću da probam i Aura! Zasigurno su dobre kao i ove dve!


Moram da kažem da ovo može biti i odličan poklon  nekome sad za praznike! Sa ova tri proizvoda eto možete da obradujete  sestru,  neku drugaricu ili čak sami sebe. Ali svakao smatram da ovo mogu biti i odlični poklončići.


To bi bilo to za današnje javljanje! 
Od narednog posta, krećemo sa nekim još zanimljivijim sadržajem. Tu će se naći, make up predlozi za "najludju noć", zatim davaću i neke zanimljive predloge što se tiče poklončića za prazike, i to sam osmislila tako da predložim nešto što će zasigurno biti super ideja šta nekome možete da poklonite a opet naravno da sve to ima neku pristupačnu cenu.

Da li ste probali novi Aura sundjerčić ili četkice? I naravno kako se Vama dopadaju?

Hvala Vam što me pratite i na mojoj stranici Glow Magic!

6 коментара:

  1. Baš me je interesovalo da pročitam nešto više o ova 3 proizvoda! Ali! Tvoj stil pisanja sa znakom uzvika posle svake rečenice je vrlo napadan!! Tako se ne piše blog post! Odbilo me je od daljeg čitanja! Šteta!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Milena, hvala na ukazanim kritikama! Pisala sam u zurbi post i mahinalno stavljala znakove uzvika, umesto tacke. :)

      Избриши
  2. Imam za senku i obozavam je! Ali zaista obozavam, to mi je trenutno omiljena cetkica :) <3

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam probala ni jedan sunđerčić. Htela sam da probam Ebelin ali čitala sam da su ga promenili i da je nova verzija loša. Možda bi ovaj Aurin bio dobar izbor za prvi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ne mogu da opišem koliko sam zaljubljena u ovaj novi od Aure. Obavezno probaj! :)

      Избриши

Looped Slider