AFRODITA HAND AND NAIL CREAM





Znam da sam rekla da ću se na blogu isključivo baviti šminkom, medjutim malo su se stvari promenile i mislim da bi bilo mnogo dosadno da samo pričam o ruževima, puderima i tako tim stvarima, već hajde malo da se pozabavimo i nečim drugim. Danas na repertoaru jedna kremica za negu ruku! 

Ovo je period kada svima nama kreću ruke da se suše i samim tim zahtevaju dodatnu hidrataciju i negu! 
Za danas imam jedu mini preporuku  >  obnavljajuću kremu za ruke i nokte od AFRODITE. 




Na pakovanju piše  da je krema za suve, ispucale, i oštećene ruke. Sa ekstratom nevena i alantoinom neguje kožu ruku i nokte, podstiče da se obnovi koža i jača odbrambeni mehanizam kože. Takodje piše i da se krema brzo suši. 
Pri kupovini sam prvo pročitala šta piše i zaplao mi je za oko detalj gde se navodi da će ruke brzo upiti kremu.




 Meni je prvenstveno to veoma važno, zato što mrzim kreme koje ostaju lepljive na rukama i daju  osećaj težine  satima posle nanošenja, sa takvim kremama nisam u ljubavi.  Prosto mi ne prija da ja s čekam da se krema osuši da bih nešto mogla da radim. 
Ova krema od Afrodite je toliko dobra i baš me je prijatno iznenadila. Miris nevena nije toliko intezivan i jak, što se meni dopada. Medjutim na rukama je toliko prijatan osećaj i miris da je ovo neverovatno. 


Ja imam suve ruke, i ovo vreme mi nikako ne odgovara, stalno moram kod sebe da imam neku kremu i da se mackam.Poslednjih 10-15 dana mackam isključivo ovu kremicu! Pakovanje je standarno za kreme u tubicama. Dizajn je vrlo lep i primamljiv, što je naravno vrlo bitna stvar. Jer ako je nešto lepo na oko samim tim nas privlači da pridjemo tom proizvodu i vidimo o čemu se radi! Ja sam je kupila u Lilly, i cena je bila oko 180 rsd. Ko ima problem sa suvim rukama, i kome treba krema koja se brzo upija a ujedno hidrira kožu onda je AFRODITA HAND&NAIL  CARE  2IN1 CALENDULA pravi izbor za Vas! 


Da ne zaboravim, Afrodita ima i svoju online prodavnicu OVDE, gde možete pogledati veći izbor njihovih proizvoda, počev od nege lica, kose, tela, i td.. Ja se  neću zadržati samo na ovoj kremi što se tiče njihovih proizvoda, krećem detaljno da istražujem  asortiman Afrodita kozmetike! 





Da li ste probali ovu kremu, i kakvi su Vaši utisci?

2 коментара:

Looped Slider