Farmasi stikovi za konturisanje







 Kraj radne nedelje odlučila sam da posvetim malo pisanju o KONTURISANJU LICA (senčenje)! Moram da priznam, da je mnogo lakše snimati i prčati o onome što radim, ali ja se još uvek nisam odlučila na taj korak, i za sada sam samo na fotografijama. Dvoumila sam se da li da objavim ovaj post iz prostg razloga jer nisam uspela 
svaki kadar da uhvatim onako kako sam ja to zamislila,  ali hajde biće od koriste, bar se nadam! 

Nekada je za dobru šminku bilo potrebno  dobra podloga, tečan puder, puder u kamenu sa kojim ćemo fiksirati lice i to je bilo to. I dalje sve ovo stoji, samo se dodaje konturisanje! Sa ovakvim načinom šminkanja možete da prikrijete mane na licu, a istaknete njegove prednosti. Takodje možete da suzite lice, definišete nos, vizuelno smanjite čelo,..

 Ovakav način šminkanja varira od oblika lica, i u zavisnosti od toga, konturisanje može biti blaže ili jače, zavisno za koju potrebu Vam treba! Ja generalno senčenje lica kremastim proizvidima radim samo za specijalne prilike. Suština ove tehnike jeste da naglasimo jagodične kosti, i da istaknemo najlepše delove lica!  U tome nam pomažu kremasti proizvodi! 


Krenimo od pripreme kože! 
Jako je bitno da pre nego što krenete da nanosite puder, obavezno hidrirate Vašu kožu, To je najbolje da uradite nekom kremom, koja je hidratantna ako imate suvu kožu!! Ostavite da koža upije kremu, i kad je to gotovo kreće šminkanje! Nakon hidratantne kreme, možete naneti neku bazu, koja će Vam ako imate masnu kožu matirati, ili ako imate vidljive pore ona ih onako zagladiti! Ne želim da širim priču o bazama koje su dobre i one koje nisu, jer Vam spremam detaljno post o tome! 
Tako da nakon  što smo hidrirali kožu i naneli odgovarajuću bazu, prvo uzimamo tečni puder, koji nanosimo u tankom sloju! To je takodje vid pripreme koji ide pre nego sto krenemo na samo konturisanje! Ja sam danas koristila Bourjois helthy mix u boji light beige  (puder na bazi voćnih ekstrakta).  Ima vrlo lepu prekrivnu moć i koristim ga već par meseci . Prilikom nanošenja pudera koristim Aurin 3D sundjer, koji obavezno nakvastite, tako će se povećati, odlično će naneti puder, a i upijaće mnogo manje proizvoda!


Nakon što nanesete puder u TANKOM sloju, naglašavam da obavzno  bude tanak sloj, nikako nemojte da stavljate gomilu puder, jer posle tankog soja dolazi tamnija i svetlija kontura, tako da pazite da ne preterate sa tečnim puderom! Krećemo sa konturisanjem. Obećala sam da ću raditi konturisanje sa Farmasi stikovima o kojima sam pričala OVDE, tako da su većinu posla danas odradili baš oni! 


Zaljubljena sam u tamniju nijansu, koja svoj posao radi fenomenalno! Sve u svemu mislim da su stikovi odlični, i da sve ono što im je posao oni rade odlično!


Svetliju nijansu, nanosite na sve delove lica koje želite da istaknete. Nanosite na vrh nosa, zatim iznad gornje usne ( kako bi je vizuelno povećali), na predeo čela ( ukoliko imate malo čelo pa želite vizuealno da ga povećate, najbolje rešenje je da posvetlite taj deo!) i naravno na predeo oko očiju!


Zatim se vraćamo opet na Aurin sundjer, i tapkanjem krećemo da razmazujemo svetliju nijansu, tacnije da je utapkavamo u kožu! 


Prelazimo na tamniju nijasnu! I nju stavljamo na one delove lica gde želimo da padne jača senka, tačnije delove koje želimo vizuelno da suzimo! Farmasi je napravi odlični nijansu za to, i ne mogu da opišem koliko sam zaljubljena u ovu nijansu!

Kako bi najlakše povukli konturu na obrazima, uzmite jednu četkicu, prislonite je na vrh obraza i povlačite naniže! Onog momenta kada dodje do udubljenja, tu stavljete i povlačite tamniju konturu!  Obavezo nanesite i na deo ispod brade, kako bi  vizuelno smanjili i taj deo!


 Rekla sam da ukoliko želite da Vam gornja usna izgleda vizuelno veće, iznad nje nanosite svetliju nijansu, a tamniju korsitim ispod donje usne kako bi joj takodje vizuelno dodali punoću!


Takodje ivice nosa možete da suzite tamnijom nijansom, ali obavezno kada  krenete da razmazujte, gledajte da utopite lepo sa kožom, tako što ćete razmazivati od vrha nosa  ka obrazima, tačnije spuštati naniže! Bitno je da da se lepo stopi sa kožom, kako se ne bi videle grube linije! 
Takodje kada  razmazujete konture na obrazima, bitno je da to radite odozdo na gore, tačnije kada postavite sndjer ili četkicu na samu konturu, idete ka gore! Znaci vučete tamniju nijansu ka očima, jer ako krenete da je spuštate na dole, onda na kraju dobijate efekat spuštenih obraza, što nikako nije cilj, konturisanja! 


 Nakon što ste lepo stopili dve nijanse, tu se možete zaustaviti, tako što nakon toga sledi samo setovanje lica nekim kamenim puderom! Ali ako želite jos efektnije konture, onda na red dolaze praškasti proizvodi. Nećemo još da se pozdravljamo sa Farmasi stikovima, jer želim na kraju da kažem još nešto o njima!


Jako je bitno da nakon tečnih ili kremastih proizvoda, uradite setovanje lica. Ja sam za danas uzela ovaj Essence puder, koji Vam neće dati boju, več on samo matira kremaste proizvode, i omogućava da lakše nanosite,  bronzer i rumenilo. Ovaj puder možete da nadjete u svim drogerijama po vrlo povoljnoj ceni, i zaista odlično radi svoj posao, jedina zamerka je na ambalaži, koja je kako i sama cena, jeftina, ali bitno je da proizvod radi svoj posao odlično!




Za konturisanje lica kamenim proizvodima koristim Aurinu novu četku, koja je odlična! Cena joj je takodje vrlo pristupačna, a posao radi fenomenalno! Već sam spremila post u kojem ću pisati o aurinim novitetima koje trenutno obožavam, tako da i o tome za koji dan na blogu!

 Ovde smo završili priču o konturama, medjutim  setila sam se da sam jo kad sam radila recenziju Aurinih ruževa, obećala da cu pokazati jednu večernju šminku sa crvenom Time for seflie nijansom na usnama, pa  stoga prelazimo na usne!


Pre nego što stavite olovku ili ruž, jako je bitno da usne hidriramo kako  ne bi dodatno bile isušene! Ja trenutno koristim ovu  Veoma Zdravu kremicu tačnije balzam, za usne! Vrlo lepo hidrira usne, i nju obično nanesem onog momenta kada krenem sa šminkanjem očiju, kako bi usne za to vreme što bolje bile hidrirane!


Zatim nanosim olovku, sa kojom uokvirujem usne. Pogotovu kada nanosite jake ruževe bitno je da imate dobru olovku. Ova Golden Rose u broju 514, je odlična!


  Naravno posle olovke dolazi moja omiljena večernja nijansa ruža, a to je Aura Time for Selfie, u broju 611! O njemu je već bilo reči na blogu, ako da bacite pogled OVDE ako
 ste to propustili da pogledate!


 I na kraju to sve izgleda ovako! To bi bio moj izgled što se šminke tiče za neki večernji izlazak. Kad sam pominjala Aurine ruževe, rekla sam da uz ovu nijansu ruža ne volim previše da istakenm oči, tako da nisam htela da dodjame veštačke trepavice, niti da previše zatamnim oči! Crvena boja je odradila sve!



Ideja ovog posta bila je da Vam približim konturisanje, da pomognem ako je to moguće i dam neki savet! Moja topla preporuka je da što pre ugrabite Farmasi ponudu što se tiče stikova, jer i dalje traje akcija dva za jedan ( još par dana) tako da budite brze!

 Sve ovo što sam Vam pričala mimo konturisanja, želela sam eto da malo sve to upotpunim! Nadam se da Vam se dopao ovaj post! Ako želite da bude još ovakvih stvari na blogu, obavezno mi pišite! 

Prtaite me i na mojoj stranici Glow Magic









4 коментара:

  1. Svidja mi se jako post, a i ovi stikovi za konturisanje :) odakle si ih narucila?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Marina, hvala puno! :) Pogledaj jedan od mojih prethodnih postova u kojem sam pisala o tri Farmasi proizvoda (senka, stikovi za konturisanje, i olovka za usne), tu sam na samom početku ostavila link profila devojke, odakle sam ja naručila stikove! Još par dana su na akciji dva za jedan! <3 http://glowmagicc.blogspot.rs/2015/11/farmasi-fondation-stick-lip-pencil-and.html

      Избриши
  2. Ceo makeup je predivan ali usne mi se najvise dopale! Predivno! :) <3

    ОдговориИзбриши

Looped Slider