A u r a A b s o l u t e M a t t e L i p C r e a m s- moja četiri favorita








Kako je manija sa ovim ruževima po blogovima uzela maha, odlučila sam da izdvojim četiri favorita, koja meni lično prijaju i zaista ih obožavam.  Tačan naziv ovih ruževa jeste Aura Absolute Matte Velvet fell Long Lasting Lip Cream, zaista široka paleta boja, a cena im je oko 450 dinara. Za ovu smešnu cenu, kvalitet je odličan, zaista su dugotrajni, postojani i važno je samo da sačekate da se prvi sloj osuši a zatim da nadogradjujete slojeve, kako bi boja bila intezivnija i samim tim lepše izgledala na usnama, Jedino što može da poremeti ruž  jeste ako jedete nesto masno ili sa puno ulja. Moram da naglasim da ruževi jesu suvi, i svi mat ruževi isušuju usta, ali u toj kategoriji  ovi zaista minimalno isušuju. Tekstura je odlična, i kad se nanesu ne daju onako neku krečastu strukturu. Ja bar kad nanesem njih nemam osećaj da mi je nesto sad zateglo usne , zaista nisu kao drugi ruževi koji stegnu usne. Sve pohvale za Auru i ove ruževe!
Što se tiče pakovanja, standardno za ovakvu vrstu tečnih ruževa. Imaju sundjerasti aplikator, koji omogućava fino nanošenje, ali mora da se bude baš precizno prilikom nanošenja, ali uz odgovarajuću olovku zaista poteškoća neće biti!
Moje četiri omiljene  nijanse  jesu 605, 609, 611 i 613! 
Krenimo redom!

Prva nijansa jeste 605 Checkmatte, moram da kazem da mi se ova nijansa uopšte nije dopala probala sam je par puta, i nekako meni nije odgovarala, delovala mi je uvek napadno i bezveze. Šta se odjednom desilo ne znam, u ovu boju sam se zaljubila!Nikako napadne oči uz ovu nijansu, drage moje istaknite usne i budite primećene. Realtivno sam protivnik da neko nosi baš jak ruž i jako istakne oči. Dobar crveni ruž, dobar ajlajner i dobra maskara ovde rešavaju sve dileme, i nema potrebe da se uz ovako dobru nijansu ruža preterano istaknu oči. Sve dalje što bi se na ovakvu nijasnu ruža nadogradilo meni deluje vulgarno i bez ukusa, to je moje misljenje, svakako ima onih devojaka koje vole i da istaknu oči i da stave dobar crveni ruž i njima to stoji.  Ja jednostavno nemam potrebu za tim pa verovatno zato i ne gotovim tako nešto. Boja je sama po sebi otmena i glamurozna. I za neke proslave, večernje izlaske odlična.



609 Candy Pick, boja hladnijeg tona, mislim da je idelana dnevna nijansa, i zaista kad nemam vremena da se šminkam detaljno, puder, maskara i  ova nijansa rešavaju problem. Boja istakne usne, nije napadna, što se mene tiče zaista volim ovako "bebi" rozikaste tonove nosim je i zimi i leti ( to je možda čudno ali ne znam, prosto volim da je nosim i za nju mi baš nije bitno godišnje doba.)


611 Time for Selfie za sve prilike, svuda, uvek i uz sve!Tako bih okarakterisala ovu boju. Kad neko pomene crveni ruž, meni je samo ova nijansa pred očima, nije napdana,uz neku smirenu šminku što se tiče očiju ide fenomenalno. Kad smo već kod očiju, svakako planiram da uradim kompletnu šminku, na usnama svakako  ova boja, a što se tiče ostatka lica, pratite me jer uskoro dolazi post i o tome! Razlika izmedju 611 i 605 možda nekome deluje da je nema, ili da je mala, ali zaista ova boja više vuče na malinu i prava jesenja nijansa, vrlo lepo može da se kombinuje i tokom dana. Dok 611 je više prilagodnjna za neke večernje izlaske, baš je glamurozna.  Što se tiče kvaliteta, vrlo pigmentovana boja, vrlo lepo se nanosi i moj večni favorit! Ko nije zapazio ovu boju, obavezno da je kupi i proba!


613 Good Vibes  prljavo roze nijansa. Definitivno kad bih morala da biram boju koja generalno svima stoji, to bi bila ova. Boja sa kojom može vrlo lepo da se radi, da se kombinuje sa nekom tamnijom olovkom za usne, kako bi dala tamniju nijansu ko voli, ili  baš u kombinaciji sa tamnijom olovkom može da se pravi i "ombre" efekat na usnama, ma zaista boja za svaku priliku. Kako preko dana, tako i za veče. Za sve i uz sve!


Sa leva na desno nijanse- 609, 613, 605, 611 -



Mojim favoritima što se tiče ovih ruževa, došao je kraj! Krećem u otkrivanje drugih nijansi, pa će i o njima biti reči na blogu u zavisnosti koliko se zaljubim u njih!

Koji su Vaši favoriti? 







  



4 коментара:

Looped Slider