S W E E T P I N K I E S




    Slobodna sreda  i pravo vreme za novi post!


Danas na repertoaru večernji make up. Tačnije radi se o Flormar pretty quartet eyeshadow. Par dana sam tražila odgovarajuću senku sa kojom mogu da napravim i dnevni i večernji make up. Cilj mi je bio da nadjem senku koja će pored dobrog kvaliteta posedovati pristojnu cenu, i da svako može sebi da je priušti. Ušla sam u jednu parfimeriju, malo razgledala i odlučila se da uzmem, malenu paleticu od četiri senke, brenda Flormar, po ceni od 380 rsd.



Cena pristupačna, kvalitet  vrlo korektan! Senke  mekane, postojane, prijatne na dodir, i što je najbitnije vrlo lepo se radi sa njima! 
Što se tiče pakovanja sadrži 14g. Moram da kažem da je boja vrlo lepa ali sama ambalaža  deluje baš jeftino, što mi se ne dopada! Jos da dodam da su sve senke mat osim roze, koja u sebi sadrži malo shimmera. 

 Sweet Pinkies večernji make up izgled, i moj način  istaknem plave  oči! A sutra Vas očekuje još jedan post u kojem sam koristila istu paleticu senki, ali biće u pitanju dnevni make up! Malo da zagolicam maštu, inspiraciju sam dobila od moje drage Ane2Cats, u njenom videu OVDE pogledajte njen make up, a sutra dajem savet kako možete tako slično da se našminkate! Ko još uvek nije upoznat sa njenim radom (mislim da takvih nema)ali nije na odmet da kažem, obavezno da bacite pogled na njenu stranicu OVDE! 


Večernja šminka može izgledati ovako. Koristila sam Sweet Pinkies senku od Flormara, dodala sam vestačke trepavice kako bih dodatno istakla oči i učinila ih glamuroznijim. Na usnama imam Golden Rose dream lips olovku u broju 510,  i Don Juan mat ruž za usne u broju 320
Kombinacija boja koja pristaje plavim očima, dodatno ih istakne i učini glamuroznim. Ali naravno da i svakoj drugoj boji očiju može da stoji lepo i privlačno. 




Ako niste probali Don Juan ruževe i pitate se kakvi su, odgovor je ODLIČNI! Ali zaista ruževi za svaku pohvalu! Ne isušuju usne, vrlo postojani i pristojne cene. Imam ih u dosta boja i jedni su od mojih omiljenih u kolekciji! 


 Eyeshadow : Flormar
Lipliner: Golden Rose
Lipstick: Don Juan

Da li ste probali neki od ovih proizvoda i kako Vam se dopadaju?




2 коментара:

Looped Slider