F O R D A Y . . .




U prethodnom postu sam pominjala da će pored večernje šminke, uradjene sa Flormar Sweet Pinkies senkom, biti i dnevna u kojoj sam koristila iste proizvode! Tačnije sve je isto, osim što sam dodala Jumbo olovku od NYX , u broju 603( kremasto plava, sa sljokicama)koju sam  koristila  kako bi oku dodala malo sjaja a i pojačala pigmenatciju senke! Umesto jače nijanse ruža,  na usnama imam Bourjois rozikastu nijansu sjaja u broju 51. Može da se nosi preko nekog ruža u boji, a opet može i zasebno i tada daje usnama  kako sjaj tako i punoću. Lepljive je teksture, ali u meri u kojoj treba da bude lepljiv jedan sjaj kako bi trajao na usnama duže vreme i kako se ne bi razlivao. Zaista sve preporuke! 
Podsećam Vas na moj prethodni post OVDE , u kojem sam detaljnije pisala o  Sweet Pinkies Flormar senkama ali i ostalim proizvodima koje sam koristila kako bih došla do glamuroznijeg večernjeg make up izgleda.




CALA četkice za senčenje i blendovanje: Blending Brush  311 ( prva do senke)
Eyeshadow Brush 313
Sve preporuke za CALA četkice, koje možete naći u Alexandar Cosmetics.








Da li ste koristili nešto  od ovih proizvoda, i kako Vam se dopadaju?

Uživajte u vikendu! :)

0 коментара:

Looped Slider