MAYBELLINE / FLORMAR / AURA / BALEA




Već sam najavila da ću od ovog posta krenuti sa nekim zanimljivijim stvarčicama na blogu. Tu smo da pričamo o četiri sjajna proizvoda sa kojima možete napraviti praznični make up, i kao što sam  obećala krećemo  i sa predlozima prazničnih poklončića.

Odlučila sam se da krenem sa nekim jednostavnijim make up izgledom, i samim tim da kažem par reči o jednom proizvodu koji od kako je stigao koristim skoro svaki dan. U pitanju je kremasta senka  MAYBELLINE  color tattoo 24H creamy mattes  - CREAM DE ROSE 91


Nedavno su stigle  nove Maybellin mat kremaste senke, i  u drogerijama možete da pronadjete različite nijanse. Cena je oko 600 rsd. Ja sam se odlučila za Creame De Rose, jer sam očekivala da će lepo da se stopi sa kožom! I zaista kad sam došla kući i probala tako je i bilo.  Ovo jeste senka ali mislim da je možete koristiti i kao bazu za senke.
 Ja je obično koristim kad mi taj dan nije do šminkanja, samo uzmem nanesem ovu senku preko celog kapka, stavim maskaru i to izgleda vrlo lepo! 
Tekstura je kremasta! Vrlo lagano se nanosi na kapke, i najbolje je da to radite prstima. 



Pakovanje je kvalitetno.
Dolaze  u ovoj staklenoj kutijici, ili teglici, ne znam baš kako da nazovem. Al hajde recimo teglica!  Ovo je super proizvod, kad nemate vremena za  neko detaljnije šminkanje, a želite da prekrijete onako one sitne kapilare po kapcima ovo rešava stvar, na Vama je samo da pronadjete odgovarajuću nijansu koja se Vama dopada.



Sledeći proizvod koji takodje jako volim, jeste Maybelline lasting drama gel eyeliner 24H.
 Nijansa Black Crome 07
 Pre par meseci sam ga kupila, i odlično se pokazao. Dolazi zajedno sa četkicom, pljosnatom od sintetičke dlake, koju sam  ne znam kako ali negde ostavila i ne mogu da je nadjem.  Dolazi takodje u ovoj staklenoj teglici kao i prethodni Maybellin prozvod. Vodootporan je, ne razmazuje se  i intezivno je crne boje. Proizvodjač kaže da je postojanost 24H, ja to ne mogu da tvrdim, jer se nikad nije desilo da prespavam sa šminkom, ali postojan svakako jeste, i nije od onih koji će posle par sati da krenu da se krune i pucaju, već je zaista kvalitetan 
proizvod.




Lako klizi, brzo se suši tako da neće biti problema sa nekim preslikavanjem na kapke. 
Moram da kažem da kad ga nanesete on je zaista intezivno crn, medjutim kad se osuši postaje za nijansu bledji. Kad se osuši neće nastaviti dalje da bledi vremenom, već ostaje takav kakav jeste! Cena mu je oko 800 rsd. Odličan proizvod i  plus uz njega dobijate i četkicu.
 Preporuka za ovaj proivod, ko voli gelaste lajnere ovo je praavi izbor! 



 Ovaj proizvod nije bio planiran da bude pomenut u ovom postu, ali  ja nisam mogla da dočekam da ga spomenem!  Radi se o Balea ulju za negu usana. Naravno sve Balea proizvode imate u DM drogeriji.  Ja sam  tek nedavno  videla ovaj proizvod, i rekoh hajde da probam.
Inače imam dosta problema sa ispucalim usnama pogotovu u zimskom periodu. Mislila sam da je ovo balzam kao i svaki i da mi ništa posebno neće pomoći. Medjutim, ljudi ovo je toliko dobra stvar da sam ja ostala u šoku.  Tekstura je uljana a nije lepljiva i  dosta je gusta. Hidrira usne fantastično i ima baš onako prijatan i nežan miris!  Ovo je toliko divan proizvod da ja o njemu pričam sa osmehom na licu, sve moje muke oko ispucalih usnana je rešio! Za ovo stvarno tople preporuke. Cena je oko 230 rsd. Još ću pričati o ovom proizvodu ali eto ukratko sam htela da podelim sa vama nešto novo


Nedavno sam kupila Flormar olovku za usne u broju 205. Prava nijansa za zimske dane, ja je jako volim. Nosim je uglavnom za neke večernje izlaske , dosta je intezivna i postojana boja. Flormar olovke su vrlo jeftine, i često kada prolazim pored njihove radnje  udjem da kupoim neku novu nijansu. Tako da sve preporuke za njihove olovke.



 I naravno već sam i sebi dosadila, ali jednostavno opsednutos Aura mat ruževima ne jenjava. Pogotovu opsednutost nijansom  611 Time For Selfie.
Pisala sam već o noj, tako da neću da dužim! Samo ću reći da se ova nijansa sa Flormar olovkom uklapa idelano. "Najludju noć"  koja se polako bliži, rezervisana je za crveni ruž, tako da moje preporuke idu baš za ovaj od Aure. Kad ovo stavite na usne nema potrebe da se kasnije ogledate ili popravljate, već će sve biti na svom mestu celu noć. 


I evo na kraju sa svim proizvodima o kojima sam pričala to bi izgledalo ovako! Ovo je vrlo 
jednostavan make up. Možete sami da ga uradite. Efektonst ovom izgledu  daje baš crveni ruž, ali naravno ništa bez lajnera i dobrih trepavica! Moj favorit su Aura Lashes, Nubian Queen 07. Odlične trepavice, imate veliki izbora a cena je smešna, mislim da su oko 300 rsd. 


Za kraj imam par reči o predlogu šta bi mogli da pklonite nekome za praznike!
 Današnji predlog jesu MUST HAVE  bedževi. Gore na  fotkama ste već mogli da vidite kako izgledaju, ja ću dodati još neku fotku. Divna devojka koja izradjuje ove bedževe tu je za sva Vaša pitanja i odgovre. Pored bedževa izradjuje i odglice, i narukvice i to je sve preslatklo.  DO KRAJA MESECA TRAJE AKCIJA PET BEDŽIĆA + ŠESTI GRATIS (za samo 400 rsd.) Zaista  ima veliki izbor motiva, moj topli savet je da što pre odete na njenu Fb stranicu OVDE ili Instagram proflil OVDE i pronadjete nešto za Vas ili Vama dragu osobu! 





Nadam se da Vam se dopao post!

 Obavezno mi javite da li ste probali nešto od ovih proizvoda i Vaše utiske o tome. Nravno trk na Must Have stranicu, da pogledate šta to tamo  sve ima zanimljivo i slatko. :)

Hvala što me pratite i na mojoj stranici Glow Magic. 






4 коментара:

  1. Divnoooo,kao i sto se moe ocekivati od tebe <3

    ОдговориИзбриши
  2. Nijansa Flormar olovke izgleda fenomenalno i bas sam iznenadjena za ovo Balea ulje. Vec duze vreme trazim nesto da mi pomogne sa ispucalim usnama (sa obicnim Labellom se nisam mnogo usrecila) tako da jedva cekam da probam ovo cudo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Olovka je fantazija. Ulje za negu usana moraš da probaš!To je pravo savršenstvo. Obavezno javi da li ti je pomoglo! <3

      Избриши

Looped Slider