Must have ツ Otkrivamo nove stvari!


Nova godina  je uveliko tu, a evo i prvog posta za ovu godinu. 
Gužva i manjak vremena iz prošle samo se lagano prenelo u ovu godinu, i  rezultat toga je manjak postova. 
Svakako zelim srećnu Novu godinu, ispunjenu  osmehom, jer uz osmeh sve je lakše. Želim ljubav, dobro zdravlje i puno sreće!
Na blogu je došlo do izmena što se tiče samog dizajna, ali ovo nije kraj. Ima mnogo stvari da se ispravi i dopuni, tako da izvinite na tome, ali obećavam da će kroz par dana biti u mnogo boljem stanju. 

 Kako se bliži dan zaljubljenih, rešila sam da kažem par reči o  Must have ツ nakitu, ideja da nekoga  obradujete i izmamite osmeh.

Naime, tragajući pre  pola godine za zanimljivim  bedževima naišla sam na Must have ツ stranicu. Pregledala ponudu, i zaljubila se u ovu slatku radionicu. Ponosni vlasnik iste je draga Jelica Obradović, jedno divno stvorenje.  Ne želim da je hvalim, zato što sam joj već hiljadu puta rekla koliko mi ulepšava svaki ovim malim stvarima koje pravi za sve nas. Devojka je otvorena za svaku vrstu saradnje, tu je da pomogne oko svega i posavetuje za sve. Spram toga ako još uvek niste čuli za njenu radionicu i nju,  slede linkovi:





Nrukvice su nešto što ja zaista volim, medjutim zbog prirode mog posla retko imam priliku da ih nosim, jer se često dogodi da dok fotkam ili spadnu ili ih zakačim za nešto i tu se gubi priča o njima. Medjutim jednog divnog dana moja draga Jeka me je obradovala paketićem u kojem su se našle mnoge divne stvari a medju njima i narukvice. Poseban dizajn, maštovitost i ljubav opisuje ovu  radionicu, 
Od izuzetnog su kvaliteta, kao i sve što dolazi iz ove radionice, nista se ne mrda niti ima nameru da spadne ili se pomeri. Tako da su one sad deo moje svakodnevnice i sa osmehom ih svuda nosim. 



A za dan zaljubljenih dragu osobu možete da obradujete jedim ovako specijalnim setom narukvica  >> ZA NJU I NJEGA<< Čista ljubav! Zar ne?







Bedževi su detalji koji upitpune svaku moju kombinaciju! Jednostavno ne mogu da izadjem napolje a da  na sebi nemam zakačen neki od ovih slatkih bedževa.  Tu su fotkice i zaista ne želim da pričam o njima i sami vidite koliko su slatki i primamljivi. Čak neću da pričam ni o kvalitetu, mislim da se na fotkama sve vidi. Jednostavno ovo je čista ljubav. ;)


Ideja kako od omiljenih patika napraviti da one budu još omiljenije. <3


Moj omiljeni SMILE bedž, ljubav na prvi klik ;)


(Fotke preuzete sa Must have stranice)

Za kraj sam želela da podelim još malo fotkica divnog nakita. Mislim da ovo nikoga neće ostaviti ravnodušnim, i za svakoga ima po nešto. Što se mene tiče kad god ne znam šta da poklonim nekome, ja kontaktiram Jecu i zavrim svoju slatku muku! A od nedavno u časopisu HEJ možete da pročitate priču baš o MUST HAVE radionici, tako da trk po novi broj magazina Hej!  A ja za kraj želim da se zahvalim Jeki na svemu! I radujem se našem daljem druženju. Mada moram priznati da umirem :D svaki dan malo po malo gledajući šta stvara ova devojka. <3 


Kako Vam se dopadaju ovakvi postovi? 

Obavezno mi napišite koji su to Vaši omiljeni MUST HAVE komadi nakita.

xx GlowMagic xx

1 коментар:

Looped Slider